4.1 en 4.2
Stuiteren en DVD-Logo
3 | 5 | 7 | 9 | |
Stuiteren | NIet of niks aan gedaan | Oefenopdracht maar wel ‘nodig’ voor DVD-logo | Je hebt er een nieuwe draai aan gegeven | |
DVD-Logo | Er is geen bounce | Hij bouncet in de buurt maar niet precies op de juiste plek. Of: de kleur wissel vergeten. | Stuitert perfect en de kleurwissel. Een tof logo. | (8) Win-scherm als je exact in de hoek komt binnen 10 stuiters. Let op: wel echt detecteren en niet timen, dat is fake. (9) Iets extra’s dat geen docent kan bedenken |
Inzet | Werken aan andere vak(ken) tijdens de les, klaar of niet klaar. | Je hebt moeite je telefoon en andere onzin af te blocken. | Je werkt prima in het tempo van de klas. | Je hebt doorgewerkt tijdens en buiten de les, zodat je ver voor loopt op de deadlines van de klas |
4.3 en FP
Je doet Ofwel Calypso ofwel Stoomtrein. Brulbrief is eruit.
3 | 5 | 7 | 9 | |
Calypso | Dol gedraaid | de draaiingen kloppen niet en/of je design van de calypso spoort niet. | 2 geneste draaiingen | * besturingsknoppen voor de snelheid * karretjes draaien ook om de eigen as |
Stoomtrein | Trein rijdt niet. | Ze draaien maar niet kloppend of niet haaks | Animatie van wielen, aandrijfstangen en de zuiger. Kloppend. | * “panning” spoorrails en/of achtergrond * code is vereenvoudigd, jij legt uit hoe |
Brulbrief | Je project faalt op minstens 2 van de onderdelen: audio, bek-animatie of rondvliegende objecten | Je project faalt op 1 van de onderdelen : audio (bijv alleen een rip-off), bek-animatie of rondvliegende objecten | Je hebt alledrie de onderdelen: eigen audio, bek-animatie en rondvliegende onderdelen (met rotaties en transformaties) | Voor de 9 heb je shear en humor. Voor boven de 9 heb je gewerkt met Matrix – de andere transformaties heb je wellicht niet meer nodig. |
Inzet | Werken aan andere vak(ken) tijdens de les, klaar of niet klaar. | Je hebt moeite je telefoon en andere onzin af te blocken. | Je werkt prima in het tempo van de klas. | Je hebt doorgewerkt tijdens en buiten de les, zodat je ver voor loopt op de deadlines van de klas |