NEDERLANDSE OPDRACHTEN
English curriculum see below
L | weging | 3 | 5 | 7 | 9 | |
Les 2: Mandala | 1 | Het algoritme dat je ontworpen hebt | Je kunt het niet correct uitleggen / kijk zelf maar | Het is ontoereikend om een mandala te maken | Je hebt een echte mandala gemaakt en je kunt uitleggen hoe die werkt | Jij tilt het begrip mandala naar een ander niveau |
Les 3: predicaten logica | 1 | Je kunt de logica niet bouwen of niet uitleggen | Kleine predicaten lukt wel, complexe doen het niet. | Je hebt een code van de moeilijkheid : 6-letterige woorden die beginnen met een r en die d hebben als derde letter: | Een stapje verder, A. Predicaatblok die checkt op letter. | |
Les 4. Boter kaas en eieren | 1 | Welk spel is dit? | Het spel werkt net niet | Je spel werkt als je het 2x speelt zonder bugs | Je hebt een lijst van wensen hoe het nog verder verbeterd had kunnen worden | |
Les 5. Auteursrecht | 1 | Geef antwoord op de vraag over de digitale kloof | Geen idee wat dat is | Je hebt een genuanceerd (voors en tegens) standpunt | … met betrouwbare bronnen | |
“Optioneel” Project | 2 | Hier laat je het gebruik van lijsten (abstractie) en predicatenlogica zien. | Geen van twee getoond | 1 van de 2 getoond. | Allebei. | Een stapje verder (A en B) gedaan. |
Totaal | 8 x gewogen | rond je cijfer af op 0,5 |
ENGLISH CURRICULUM
Helaas volgen enkele leeringen deze opdrachten. Sucks.
L | weging | 3 | 5 | 7 | 9 | |
Lab 2: Word Puzzle ( | 1 | De quiz die je gebouwd hebt…. | Je kunt het niet correct uitleggen / kijk zelf maar | De quiz is nog niet foutloos | De quiz doet het zoals het hoort | Je geeft er een bijzondere draai aan. |
Les 3: predicaten logica (boolean expression experiments) | 1 | Je kunt de logica niet bouwen of niet uitleggen | You can only make very simple predicates. | You can match the Boolean expressions with the pictures (3) | You invented Boolean expressions that you can plug into the dot-picture scripts (nr 7) | |
Lab 4.Maths | 1 | No mod operator | Mod works | max and min work, and average works too | greatest common divisor works. | |
Les 5. Auteursrecht | 1 | Geef antwoord op de vraag: het kopieren van snap codes is Fair Use | Geen idee wat fair use is | Je hebt een antwoord en argumenten, waarbij je ander vocabulaire uit de unit correct bezigt. | ||
Optioneel Project. (niet: modeling language) | 2 | Hier laat je het gebruik van lijsten (abstractie) en predicatenlogica zien. | Geen van twee getoond | 1 van de 2 getoond. | Allebei. | |
Totaal | 8 x gewogen | rond je cijfer af op 0,5 |