NB LA1 en 2 is afgesplitst Zie Unit 3 LA 1 + 2 Rubrics
3 | 5 | 7 | 9 | |
LA 3 Vision Board | * afbeeldingen niet netjes geplaats, rommelbende | * geen beeld gemaakt van jouw dream life | * het ontwerp reinforces your dream. * tint, foreground, background * Interactive | * User interaction: show yourself a reminder how to achieve the dream * 1 varying element * use a for loop to redraw repeatedly |
LA 4 Kinetic Type / Bewegende Tekst | Niet begonnen | Niet af. | * Use at least 3 fonts * Full lyrics come across * Create a design that highlights your favorite parts of the song * incorporates user interactions | Write your own poem and animate it as it is meant to be performed. |
LA5 Fun Piano | Niet begonnen | Niet af. | * Piano met minstens 5 sounds * Keys spelen een sound * Minstens 1 maf geluid | * Toets kleurt mee * gemengd witte en korte zwarte toetsen zoals op een echt keyboard (met correct bewegen / kleuren) |
Final Project Meme Generator | Niet begonnen | Niet af | – Next Meme Button. – Ziet er tof uit. – A random() function – At least 3 images stored in an array – At least 3 phrases or strings stored in an array – The text has to show up on top of the image. – de afbeeldingen op dezelfde size geresized, zodat het er strak uit ziet. Geen onscherpe (vergrote) afbeeldingen Je hoeft geen “writing prompt” te doen. | * Add sounds to your project * When the user presses a key or clicks on the screen: Play a corresponding sound. Clicks the text: changes colors, position, size or font type. – multi-line meme support. |
Inzet | Werken aan andere vak(ken) tijdens de les, klaar of niet klaar. | Je hebt moeite je telefoon en andere onzin af te blocken. | Je werkt prima in het tempo van de klas. | Je hebt doorgewerkt tijdens en buiten de les, zodat je ver voor loopt op de deadlines van de klas |